Club van 50

Ruud Gijsbers - voorzitter

Peter van Deursen - penningmeester

Hans Versteden - secretaris / notulist / contactpersoon hoofdbestuur

De Club van 50 is opgericht 1 april 1999, wordt geleid door een commissie en ressorteert onder het bestuur van RKSV Venhorst. Het doel van de Club van 50 is, ondersteunen van de voetbalvereniging middels ter beschikking stellen van (geld)middelen. De commissie blijft zich inzetten om zoveel mogelijk leden (begunstigers) te werven om hun doelen te bereiken. Hoe meer leden, hoe meer we kunnen besteden!

De jaarlijkse bijdrage voor het lidmaatschap bedraagt vijftig euro. Vandaar!? Iedereen, ook al ben je geen lid van de voetbalvereniging, kan lid worden van de Club van 50. Op een bord in de voetbalkantine prijken de namen van de leden.

Eén keer per jaar wordt er een ledenbijeenkomst georganiseerd met een feestelijke afsluiting. Enkele voorbeelden waar de Club van 50 ‘verantwoordelijk’ voor is: nieuwe dug-outs, (jeugd)trainings-goals, trainingsjassen voor alle trainers/leiders van onze vereniging, reserve- en activiteitenshirts voor de jeugd en een financiële bijdragen voor het jeugdkamp. Drie nieuwe picknickbanken voor op het terras. Ieder jaar organiseert de club van 50 inclusief bijbehorende prijzen de bekendmaking, clubman/vrouw, speler/speelster van het seizoen. Vanaf 2022 financieren we een professionele jeugdtrainer die onze jeugd eenmaal per week extra training geeft. Het geld wordt heel divers besteed maar toch vooral voor de jeugd. De ondersteuning van de Club van Vijftig wordt niet gebruikt om de exploitatie van de voetbalvereniging sluitend te krijgen maar juist daar waar men niet zo direct aan toekomt. We verwelkomen u graag als lid.

Hoe dit te worden? Gewoon een formulier invullen. Spreek hiervoor gerust een van de commissieleden Hans Versteden, Peter van Deursen of Ruud Gijsbers aan. Uw vijftig euro wordt goed besteed, de bijdragen zeer gewaardeerd en u krijgt een feest toe. Wat weerhoudt u nog!?

PHOTO-2023-09-04-18-32-56.jpg

Commissieleden Club van Vijftig.